The HydroElite Experience

Teknisk support

Support från Hydroware finns alltid tillgängligt via telefon, e-mail och med möjlighet till support på plats. Som partner till Hydroware erbjuds du alltid förstklassig teknisk support för ditt projekt. Vi finns alltid tillgängliga med hjälp och stöd på det sätt som passar dig bäst.

Support på plats

Vårt supportpaket inkluderas alltid till alla partners. Det finns möjlighet till hjälp på plats för äldre HydroEliter, teknisk hjälp vid komplicerade moderniseringsprojekt, stöttning och råd samt support på plats för besiktning och service. Vi finns där du finns.

Våra fälttekniker hjälper till på plats.

Magnus Johansson

Fälttekniker
support@hydroware.se
+46 472 45156

Mikael Leonhardt

Fälttekniker
support@hydroware.se
+46 472 45156

Amjad Amoud

Fälttekniker
support_np1@hydroware.se
+46 855 423 070

Verktyg och hjälp

Reservdelar

WebRel – Dokumentation

HydroApp – Självhjälp

Verktyg

Generöst supportpaket

I vårt generösa supportpaket erbjuder vi bland annat:

  • Flerspråkig teknisk support för både driv- och styrsystem med möjlighet till supporthjälp på plats.
  • Reservdelar är hos er inom 24 timmar.
  • Kommersiell och teknisk konsultation finns tillgänglig via telefon, e-mail eller på plats vid behov.
  • Teknisk hjälp vid komplicerade moderniseringsprojekt.
  • Utbildning för beredning, installation, testning, felsökning och service.
  • Support på anläggningar med äldre HydroEliter.

Hydroware Support

Kontakta vårt supportteam för snabb, smidig och personlig hjälp med installation och drift av våra produkter. Vi har applikationer för felsökning, dokumentation, parameterjusteringar mm.

Reservdelar inom 24 timmar.