The HydroElite Experience

Hydroware Support

Kontakta vårt supportteam för snabb, smidig och personlig hjälp med installation och drift av våra produkter. Vi har applikationer för felsökning, dokumentation, parameterjusteringar mm.

Reservdelar inom 24 timmar.

Support

Telefon

Support Växel: +46 (0) 472-183333

Support för V4, V5, H2 HydroElite: +46 (0) 472 45156

Support för System C-D, NP1, H2 TractionElite: +46 (0) 8-55423070

Email

Support: support@hydroware.se

Support för NP1: support_np1@hydroware.se

Reservdelar

Notera: Handläggningstiden för reservdelsorder kommer att vara längre under sommaren på grund av lägre bemanning. Under veckorna 28–29 skickas endast kritiska ordrar. Tänk på att lägga beställningar i god tid när det är möjligt.

Telefon

Reservdelar Växel: +46 (0) 472-183355

Reservdelar till V4, V5, H2: +46 (0) 472-45196

Reservdelar till System C-D, NP1: +46 (0) 8-55423090

Email

spares@hydroware.se

Vad kan vi hjälpa dig med?

Teknisk support

Reservdelar

WebRel
Dokumentation

HydroApp
Självhjälp

Verktyg

IoT
HydroCloud

Generöst supportpaket

I vårt generösa supportpaket erbjuder vi bland annat:

  • Flerspråkig teknisk support för både driv- och styrsystem med möjlighet till supporthjälp på plats.
  • Reservdelar är hos er inom 24 timmar.
  • Kommersiell och teknisk konsultation finns tillgänglig via telefon, e-mail eller på plats vid behov.
  • Teknisk hjälp vid komplicerade moderniseringsprojekt.
  • Utbildning för beredning, installation, testning, felsökning och service.
  • Support på anläggningar med äldre HydroEliter.

Hydroware försäljning

Tveka inte på att kontakta vår säljavdelning för att få mer information om våra produkter och tjänster.

Reservdelar inom 24 timmar.

Telefon

+46 (0) 472 45100